Συχνές Ερωτήσεις


Εγγραφή - Γιατί να κάνω εγγραφή στο EVRIKA;

Η εγγραφή στο site μας είναι απαραίτητη για να μπορέσουμε να δρομολογήσουμε την παραγγελία που θέλεις να κάνεις. Για την ακρίβεια, για την παραγγελία χρειάζονται στοιχεία όπως η διεύθυνση, το τηλέφωνο και το e-mail για να είναι δυνατή η παράδοση της παραγγελίας. Επίσης, με την εγγραφή σου στο EVRIKA έχεις μεγαλύτερη ταχύτητα στην ολοκλήρωση της παραγγελίας χωρίς να χρειάζεται να δηλώνεις κάθε φορά τα ίδια στοιχεία, έχεις πρόσβαση στο ιστορικό των παραγγελιών σου, μπορείς να δημιουργήσεις τη δική σου wish list και να έχεις όσες διευθύνσεις παράδοσης θέλεις. 

Εγγραφή - Ξέχασα το password μου στο EVRIKA. Τι πρέπει να κάνω;

Η διαδικασία ανάκτησης του password είναι εύκολη. Στη φόρμα εισόδου και κάτω από το πεδίο του κωδικού, κάνε κλικ στο link "Απώλεια Κωδικού" ή κάνε κλικ εδώ. Στη σελίδα που εμφανίζεται συμπλήρωσε το e-mail σου και θα λάβεις ένα e-mail με τις οδηγίες για να δημιουργήσεις νέο password.

Παραγγελία - Πώς παραγγέλνω από το EVRIKA;

Στο EVRIKA παραγγέλνεις οποιαδήποτε στιγμή online κάνοντας κλικ στην επιλογή "ΚΑΛΑΘΙ" που υπάρχει δίπλα σε κάθε προϊόν. Επίσης μπορείς να παραγγείλεις τηλεφωνικά επικοινωνώντας μαζί μας στα τηλέφωνα 2103003055 καθημερινά (Δευτέρα-Σάββατο) από τις 8:00 έως τις 21:00. 

Παραγγελία - Πώς ενημερώνομαι για την εξέλιξη της παραγγελίας μου από το EVRIKA;

Από τη στιγμή που κάνεις την παραγγελία σου ενημερώνεσαι μέσω e-mail ή/και SMS για την εξέλιξή της. Για την ακρίβεια, ενημερώνεσαι στις παρακάτω φάσεις της παραγγελίας σου: α) Όταν κάνεις νέα παραγγελία, λαμβάνεις επιβεβαιωτικό e-mail ότι η παραγγελία καταχωρήθηκε με επιτυχία β) Όταν επεξεργαστεί η παραγγελία σου και ξεκινήσει η συλλογή των προϊόντων της, λαμβάνεις νέο e-mail με τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης γ) όταν παραδοθεί η παραγγελία σου στον μεταφορέα, λαμβάνεις e-mail με τον αριθμό Tracking με την χρηση του οποιου μπορεις να δεις ποτε θα παραδοθεί η παραγελία. Τις ενημερώσεις που λαμβάνεις μέσω e-mail μπορείς να τις λαμβάνεις και μέσω SMS αρκεί να μας έχεις δηλώσει το κινητό σου όταν έκανες την παραγγελία σου.


Παραγγελία - Μπορώ να αλλάξω τα προϊόντα της παραγγελίας μου από το EVRIKA;

Μπορείς να κάνεις οποιαδήποτε αλλαγή θέλεις στην παραγγελία σου μέχρι να παραδοθεί στον μεταφορέα. Μπορείς να προσθέσεις ή να αφαιρέσεις προϊόν ή ακόμα και να αντικαταστήσεις κάποιο προϊόν που έχεις παραγγείλει.


Σε οποιαδήποτε περίπτωση η αλλαγή μπορεί να γίνει είτε επικοινωνώντας μαζί μας τηλεφωνικώς ή μέσω e-mail στο support@EVRIKA.gr . Όταν θέλεις να προσθέσεις ή να αντικαταστήσεις κάποιο προϊόν ο χρόνος αποστολής της παραγγελίας αλλάζει καθώς ξεκινάει και πάλι η διαδικασία για το προϊόν που μόλις πρόσθεσες.  

 

Πληρωμή - Πώς πληρώνω στο EVRIKA;

Στο EVRIKA μπορείς να πληρώσεις με όποιον από τους παρακάτω τρόπους επιλέξεις: α) Με αντικαταβολή, δηλαδή με πληρωμή σε μετρητά κατά την παράδοση της παραγγελίας σου β) Με κατάθεση της αξίας της παραγγελίας σου σε τραπεζικό λογαριασμό του EVRIKA (Eurobank GR5902601100000810200559498 Δικαιούχος: Χαλκιαδάκης Νίκολαος) και γ) Με πιστωτική κάρτα Visa, Visa Electron, Maestro, Mastercard (όχι με Diners και American Express). 

Για την πληρωμή με κατάθεση θα πρέπει να αναφέρεται στην αιτιολογία της κατάθεσης ο αριθμός παραγγελίας (order ID).

Πληρωμή - Είναι ασφαλής η πληρωμή με πιστωτική κάρτα στο EVRIKA;

Το EVRIKA χρησιμοποιεί την ασφαλέστερη μέθοδο πληρωμής μέσω πιστωτικής κάρτας. Τα στοιχεία της κάρτας κρυπτογραφούνται με την μέθοδο 128bit της Comodo, μία από τις ασφαλέστερες εταιρίες παγκοσμίως. Η πληρωμή δε γίνεται αμέσως αλλά μόνο όταν δρομολογηθεί η παραγγελία. Στο χρονικό διάστημα από την στιγμή που κάνεις την παραγγελία μέχρι αυτή να παραληφθεί από τον μεταφορέα, η αξία της παραγγελίας σου δεσμεύεται με προέγκριση της πιστωτικής σου κάρτας.

 

Αποστολή παραγγελίας - Ποια είναι η χρέωση μεταφορικών στο EVRIKA;

Όλα μας τα προιόντα έρχονται στο χώρο σας ΔΩΡΕΑΝ χωρία καμία επιβάρυνση και ανεξάρτητα απο την αξία τους ή το βάρος τους.

Για τις δυσπρόσιτες περιοχές η παραλαβή θα γίνεται απο το πλησιέστερο κατάστημα της ACS. To Evrika δεν φέρει καμία ευθύνη για την παράδοση της παραγγελίας στην διεύθυνση του πελάτη.


Επιστροφή – Service - Μπορώ να επιστρέψω προϊόν που αγόρασα από το EVRIKA;

Μπορείς να επιστρέψεις οποιοδήποτε προιόν έχεις αγοράσει από το EVRIKA εφόσον η συσκευασία δεν έχει ανοιχθεί και το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του, με χρέωση μεταφορικών στον αποστολέα. Εξαίρεση αποτελούν τα προϊόντα Υγιεινής του EVRIKA στα οποία δεν μπορεί να γίνει επιστροφή.

 

Επιστροφή – Service - Υπάρχει εγγύηση για τις ηλεκτρικές συσκευές του EVRIKA;

Κάθε ηλεκτρική συσκευή στο EVRIKA έχει εγγύηση καλής λειτουργίας 12 μηνών. Η εγγύηση ισχύει με την επίδειξη της απόδειξης αγοράς.